Varainhankintaohje

Varainhankinta Priman kanssa

Kaikki alkaa siitä, kun yhteyshenkilönne ilmoittautuu meille puhelimitse tai sähköpostilla. Toimitamme yhteyshenkilölle tarvittavan määrän tuote-esitteitä jaettavaksi varainhankintaan osallistuville myyjille. Myyjät keräävät tilaukset tuotteista ja määristä sekä toimittavat tiedot verkkokaupan kautta. 


Asiakkaanne syöttävät itse tilauksensa verkkokauppaan
 Nykyaikainen tapa osallistaa asiakkaat varainhankintaanne on pyytää heitä syöttämään omat tilauksensa itse. Tällöin he myös näkevät koko Priman laajan valikoiman kuvineen ja uutuuksineen. Myyjä voi kirjauduttuaan sisään Priman verkkokauppaan kutsua asiakkaita syöttämään itse omat tilauksensa. Se tapahtuu alla olevasta vihreästä painikkeesta avautuvalla lomakkeella. Kutsutut saavat sähköpostiinsa linkin, jonka kautta avatussa Priman verkkokaupassa syötetyt tilausrivit päätyvät tilaajittain eriteltynä sen käyttäjätunnuksen, jolla kutsut lähetettiin, ostoskoriin. Helppoa! Huomatkaa kuitenkin, että lopuksi myyjän tulee muistaa lähettää ostoskoriin kerääntyneet valmiit tilaukset Primalle edellä ohjeistetusti.


a) Tilaus Priman verkkokaupassa:

  1. Erittele tuotteet tilaukselle asiakkaittain joko syöttämällä asiakkaan nimi tuotteen yhteydessä olevaan tilaajan nimelle varattuun kenttään tai kutsumalla asiakas itse syöttämään tilaus verkkokauppaan (ks. ohje alla).
  2. Lisää kassalinjalla "Kommentti tilaukseen"-kenttään teksti: "VARAINHANKINTA Porukkanne Nimi" sekä tieto, jos tämä tilaus oli viimeinen tilauseränne (voitte tehdä tilaukset useassa erässä, toimitamme varainhankinnan, kun kaikki tilaukset on lähetetty)
  3. Valitse maksutavaksi Svea.
  4. Kirjoita yrityksen nimeä kysyvään kenttään koulunne tai yhdistyksenne nimi.
  5. Jos maksutapa "Prima lasku" ei tullut näkyviin, lähetä meille sähköpostia myynti@prima-mausteet.fi, niin etsimme keskeneräisen tilauksen ja käsittelemme sen.
  6. Vinkki: voi olla tiedonkulun kannalta selkeintä, että myyjät työskentelevät verkkokaupassa yhdellä yhteisellä käyttäjätunnuksella, mutta sopikaa silloin kuka ja milloin lähettää kerätyn tilauksen Primalle, jotta ei tule hämminkiä tai teknisiä ongelmia.
Tuotteiden toimitus:

Tuotteet toimitetaan pusseittain myyjien nimillä. HUOM! Jokaiselle myyjälle tulee tilauksen mukana lähete tilatuista tuotteista, josta ilmenee myös tilauksen loppusumma. Tuotteet toimitetaan yhteyshenkilön antamaan osoitteeseen. Myyjien tehtäväksi jää jakaa tuotteet omille tilaajilleen ja kerätä maksut tuotteista. Toimitusaika varainhankintatilauksille on korkeintaan 2 viikkoa tilauksen saapumisesta Primalle.

Tuotteen loppuminen ja puuttuminen:
Mikäli jokin tuote on loppunut, se on vähennetty lopulliselta laskulta, muttei välttämättä vielä keräilylistalta, joka tuotteiden mukana tulee. Tarkista laskulta tuotteen mahdollinen puuttuminen! Mikäli toimituksissa on huomautettavaa tai tilauksista halutaan lisätietoja, yhteyshenkilö ottaa yhteyttä Primaan mieluiten sähköpostitse ja yhdellä kertaa, jotta mahdolliset palautukset tai lisätilaukset voidaan käsitellä mahdollisimman tehokkaasti.

20 % myyntipalkkio:
  • Primalta lähetetään yksi lasku, jossa laskun loppusummasta on vähennetty 20 %. Tämä on ansaitsemanne varainhankintapalkkio.
  • Laskulla on 14 päivän maksuaika.
  • Laskutettavan tulee olla koulu tai yhdistys.
  • Huomatkaa, että päällekkäisiä paljousalennuksia ja -etuja tai ostoskorin arvoon perustuvia alennuskampanjoita ei huomioida varainhankinnan loppusummassa, vaan loppusumma ja varainhankintapalkkio lasketaan voimassa olevien tuotehintojen loppusummasta.


Kysykää, jos epäselvää!

Kysele ihmeessä lisää, jos jokin asia jäi epäselväksi, tai haluatte lisätietoja!