Palautukset

Palautukset

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi ja tuotteisiimme. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin, ja jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, tee uusi tilaus verkkokaupassamme ja laita lisätietoja–kenttään tiedot palautettavasta tuotteesta.
Vain tilauksen yhteyshenkilö/tilaaja tekee reklamaatiot ja palautukset, näin selvitys sujuu nopeammin ja palautukset saadaan kohdistettua oikealle asiakastilille. Toimitamme puuttuvia tuotteita vain yhden jälkitoimituksen verran per tilaus, muut hoidetaan hyvityksenä.
Päiväystuotteilla ei ole palautusoikueutta. Näiden tuotteiden nimen perässä lukee Huom! Päiväys.

Palauttaessasi tuotteen toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

  • Sovi palautuksesta aina etukäteen, mieluiten sähköpostilla: myynti@prima-mausteet.fi, niin saat palautukseen tarkemmat ohjeet, joilla palautuksen voi tehdä veloituksetta. Tällöin myös me pysymme ajan tasalla. Laita myös paketin mukana tiedot palautuksesta, jotta palautus voidaan käsitellä mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti!
  • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet. Jos palautettava tuote on vioittunut esimerkiksi huolimattoman käytön seurauksena, vähennetään palautettavasta kauppasummasta mahdolliset korjauskustannukset.
  • Palautuksen mukaan on liitettävä tilaus- tai laskunumero, ostajan yhteystiedot ja tiedot palautuksesta. Jos olet maksanut tilauksesi verkkomaksuna tai laskulla, on tilinumeron ilmoittaminen palautuksen yhteydessä erittäin tärkeää, jotta voimme palauttaa rahat pankkitilillesi.
  • Palauttaessasi vain osan tilauksen tuotteista, sinun tulee kuitenkin maksaa tilauksesi toimituskulut. Mikäli tuotteet on toimitettu useammassa paketissa, voivat toimituskulut olla eri laskulla kuin pitämäsi tuote. Jos haluat palauttaa koko lähetyksen, voit liittää laskun tuotteiden kanssa palautuspakettiin.

 

Palautettavan paketin päälle tulee merkitä seuraavat tiedot:

Prima-mausteet
Asiakaspalautus 602087
Kuningattarenkatu 16
07900 Loviisa

  • Pyydä postista leima palautuskuittiin, joka löytyy palautusilmoituksen alaosasta. Kuitti on tosite tuotteen palauttamisesta, joten säilytä sitä vähintään 3 kuukautta tai kunnes palautus on käsitelty.


Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan huolellisesta pakkaamisesta huolimatta paketit voivat vahingoittua kuljetuksessa.  Suosittelemme tarkistamaan paketin kunnon heti paketin saapuessa tai sitä noudettaessa postivirkailijan tai kuljettajan kanssa. Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilaamasi tuote tai tuotteet ovat kärsineet vahingoista, tee asiasta heti postissa vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme ja sovi uusien tuotteiden toimittamiesesta.

Viallisen tai väärän tuotteen palautus

Mikäli olemme lähettäneet sinulle viallisen tai väärän tuotteen, ota ensin meihin yhteyttä. Sovimme viallisten ja väärien tuotteiden menettelystä tapauskohtaisesti.

Puutteellisilla tiedoilla tehtyä palautusta ei pystytä käsittelemään!